Tuesday, March 22, 2011

Padahnya

Aku bosan gila bangang ni . Takpa lah . Kita story sikit . Sikit ja, tak banyak . Aaa . Wey, sedih arh :( . Tau kenapa ? Mesti la tak tau kan . Meh nak bagitau meh . Aku semakin GEMOK . Haa . Tu la padahnya . Tiap tiap lewat malam, lepas mama dengan abah naek atas nak tido, aku dengan kakak aku mula dah rancangan kami * tunggu mama dengan abah naek atas dulu . Kalau tidak, habis la bising satu rumah * Tau apa ? Jadi tikus, cari makanan . Maggi la . Nasik la . Kadang makan roti dengan telur ja . hehe . Memang dah biasa . Selalu sangat . Tapi tak lah setiap hari . Tak boleh nak avoid dah . Ish3 . Tak reti nak jaga badan betul lah aku ni, dah la perempuan . Maen makan ja . Tak ingat apa dah . Baju, seluar semua dah jadi ketat aku pakai . Haiyaa . Kena kawal ni .  :P

No comments:

Post a Comment