Tuesday, March 15, 2011

Jalan Jalan

 Harini aku pegi jalan jalan jusco . Kak aku bawak aku dengan abang aku . Harini, kak aku cuti . Act kerja KFC . So, dia bawak kami jalan jalan . Eloklah, dia baru dapat gaji . Apa lagi . Kami pau dia la . Wayang, makan, semua dia bayar . Terima kasih ye . Mula tu tak tau lagi nak tengok wayang ka tak . Then, jalan pegi tengok tiket . Kot ada movie best best kan . Kami decided nak tengok cerita ni .
Mars Needs Moms
Okay la cerita ni . Best . Lepas habis tengok movie, kami pegi makan at foodcourt . Act lapar sangat . Makan makan makan . Then, kami jalan jalan tengok baju . Tengok ja, tak beli pun . Punya belek . Then, ternampak kemeja ni . Cantik . Nak beli . Duet ada, tapi sayang . Tak pa lah . Balek rumah pujuk mama . hehe . Harap harap mama bagi . Setengah pun jadilah .

No comments:

Post a Comment