Thursday, December 9, 2010

Ketika Kebosanan Melanda :)


tika kebosanan melanda , ni la kerja aku .
hee:).. webcam ~
webcam dengan kakak aku yg 
gila :D . HAHA .
kakak , jangan marah ye , just joke :p

heee :p 

♥ 

 _________________________________________________________________________________



haaa . ni lagi satu benda aku buat time bosan .
dengar LAGU ♥ .. heee :D


Dadali - disaat aku mencintaimu


mengapa kau pergi .
mengapa kau pergi .
disaat aku mula mencintaimu .
berharap engkau jadi kekasih hatiku .
malah kau pergi jauh dari hidupku .
menyendiri lagi .
menyendiri lagi .
disaat kau tinggalkan diriku pergi .
tak pernah ada yang menghiasi hariku .
disaat aku terbangun dari tidurku .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencinta .
menyendiri lagi .
menyendiri lagi .
disaat kau tinggalkan diriku pergi .
tak pernah ada yang menghiasi hariku .
disaat aku terbangun dari tidurku .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencinta .
semoga. engkau kan mengerti .
tentang. perasaan ini .
maaf. ku telah terbuai, akan indahnya cinta .
maaf. sungguh ku tak bisa ,
untuk. kembali padamu .
maaf. ku telah terbuai, akan indahnya cinta .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencinta .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencinta .
aku. inginkan dirimu. datang. dan temui aku .
kan ku. katakan padamu, aku sangat mencinta .


 ♥ . ♥ . 

No comments:

Post a Comment